Wednesday 11 May 2016

Berseronok dengan coli kak ipar


Aku ni memang jarang ada peluang nak jumpa dengan kak ipar aku. Kalau jumpa pun selalunya tak lama. Maklumlah, kak ipar aku ni bizi memanjang.


 

Walaupun jarang jumpe, tapi aku suke sakat kak ipar aku ni. Saje usik-usik. Dia pun jenis yang open jugak kot... sebab sampai la ni tak pernah lagi kena tampar dengan kak ipar aku tu.


Aku kalau gurau kadang-kadang memang hardcore jgak weyh


Ni kak ipar aku punya coli. Masa aku beraya kat rumah dia itu hari, aku terjumpa satu atas meja mekap. Kebetulan masa tu memang tengah tak ada sapa, so apa lagi aku pun rembat la.


Bau dia sebijik dengan bau perfume yang dia pakai. Ada bau masam-masam peluh sikit, tapi sedap. Bau yang buat aku rasa turn on.


Confirm dia dah pernah pakai coli ni. Nak simpan ke nak letak balik miahahahaha


Nanti ganti dengan yang lain kat sini


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...