Sunday 22 May 2016

Awek kantoi selfie berlatar belakangkan coli


Hai geng-geng peminat coli sekalian. Lama pulak aku rasa tak update kat sini. 


Ok first of all... Selain suka coli, aku suka jugak dengan orang pompuan yang suka selfie ni. Sebab bukan apa, kadang-kadang kita boleh tengok apa yang ada kat sekeliling dia bila dia selfie tu. 


Contohnya


Mungkin awek ni tak perasan apa yang ada kat belakang dia masa dia tengah selfie tu. 


Tapi mata aku nampak sesuatu. Sesuatu yang macam aku kenal, dan macam betul je apa yang aku nampak tu. 


Aku rasa, kat belakang awek tu ada coli tengah sangkut kot. Ni mesti kes tak perasan. 


Mungkin benda lain. Tapi aku nampak macam benda tu cup coli. Korang nampak apa pulak bai? 






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...