Tuesday 10 May 2016

Awek comel dengan coli hitam senyum menawan


Ni sambungan awek comel yang sebelum ni. Kalau korang nak tau, dia ada jugak posing dengan coli yang kaler lain jugak. Kalau sebelum ni dia pakai coli kaler pink, kali ni dia pakai kaler hitam pulak. 

 

Aku tak pasti, sama ada coli ni yang comel atau yang pakai tu yang cute. Aku rasa coli ni nampak comel dan cantik sebab yang pakai tu pun comel jugak.


Kalau korang nak coli yang awek ni pakai, ambik kat sini. Jangan kata aku tak bagi tau pulak mana nak dapat coli ni tau. 


Awek ni cuma tukar coli yang dipakai je. Tapi seluar dalam masih lagi pakai seluar yang sama aku rasa. 



Alah standard la tu kan... ramai je aku rasa pompuan kat luar sane yang pakai bra kaler lain, seluar dalam kaler lain. Bukan nak tayang kat sesape pun kan. 


Ok aku tau korang suke tengok coli awek ni kan. Nah pergi dapatkan kat sini




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...