Thursday 28 April 2016

Coli jiran yang masih belum kering


Minggu lepas aku pergi ke rumah jiran aku. Saja nak jumpa nak sembang-sembang. Lagipun aku dah agak lama tak bual-bual dengan jiran aku ni. 


Macam selalu, aku kalau kat rumah jiran aku ni memang mata aku akan liar sikit. 


Salah satu tempat yang aku memang suke jeling ialah kat ampaian tu ha... 



Jumpa pun barang yang aku minat... itupun kat sebalik celah-celah banyak-banyak baju yang ada kat ampaian. 




Dalam tiga pasang coli tu, coli kaler hitam la kot yang paling menarik bagi aku. Kalau ikut ahti aku, memang aku nak sebat je yang kaler hitam tu, tapi kesian la kat jiran aku tu nanti.


Dia nak pakai coli apa pulak nanti haha


Jiran aku ni memang pandai bergaya orangnye. Hihi masa ni aku suspek dia mesti pakai bra yang kaler hitam tu. 


Patut la cun. 


Korang kalau nak bra kaler hitam klik kat sini la ye. Tak payah la susah-susah nak pi curik bagai bhahahaha


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...